zondag 16 januari 2011

Hallo

Hoi allemaal,

Even om jullie geheugen op te frissen. Dit blog is iets waar ik ga mee beginnen. Gewoon om alles van me af te kunnen schrijven, of om informatie enz. door te geven.
De stand van zaken is nu dat iedereen wel weet dat mijn moeder (Yvonne de Wit-Sowa) ongeneeselijk ziek is. Dit is in juni 2010 bekend geworden en op 4 oktober 2010 hebben we te horen gekregen dat ze uitbehandeld is.
In die tussentijd heeft ze 3 chemo kuren gehad. Dus onze zomervakantie was voor haar het ziekenhuis in en het ziekenhuis uit.
Iedereen stond machteloos, waaronder wij ook. Ik heb haar gezien in goede, maar ook in slechte dagen. Het zijn zware tijden.
Ik zal vanaf nu (misschien een beetje laat, maar ik was er nog niet aan toe) een blog bij houden. Dat probeer ik in ieder geval.
Die 4e oktober, hadden de dokters gezegt dat ze het niet zou gaan halen, en het was nog maar de vraag of ze kerstmis mee zou maken. Gelukkig is dat gelukt. Alleen nu is ze vaak moe, en ze gaat de deur niet meer uit. Heel erg als je weet dat je iets wil, maar niet meer kan. De dagen zijn emotioneel, maar we hebben natuurlijk ook lichtpunten. Heerlijk om bijvoorbeeld uit school met mama nog een kopje thee te drinken bijvoorbeeld. Of na zaterdagavond te vertellen hoe gezellig het wel niet was.
Hier laat ik het vandaag even bij, ik moet veel moed bij elkaar zoeken om zoiets te starten.

XX Manon


3 opmerkingen: